Sektor trgovine

Unija poslodavaca Srbije
11

Sektor trgovine je samostalno, dobrovoljno neprofitabilno i nepolitičko udruženje poslodavaca – članova Unije poslodavaca Srbije iz delatnosti trgovine.

Sektor je osnovan sa ciljem predstavljanja, unapređenja i zaštite poslovnih interesa poslodavaca – članova Sektora.

Vizija Sektora je da postane stub okupljanja i vodeća organizacija poslodavaca u grani trgovine na teritoriji Republike Srbije i kreator razvojnog privrednog ambijenta, kako za granu trgovine, tako i celokupnog privrednog ambijenta u Republici Srbiji.

O Sektoru trgovine

Unija poslodavaca Srbije, osnovala je 27.04.2020 godine Sektor trgovine na osnovu inicijative Predsedništva i Izvršnog odbora, kao potrebu da se ovo telo bavi strateški važnim pitanjima iz oblasti trgovine, a koja su u interesu svih poslodavaca. Za predsednika Sektora izabran je Duško Marjanović iz kompanije TIM99.

Sektor trgovine osnovale su značajne trgovinske kompanije koje posluju u Republici Srbiji kao nezavisnu organizaciju u okviru Unije poslodavaca Srbije sa ciljem da kao reprezentativna organizacija u grani trgovine i odgovoran partner državi, sindikatima i predstavnicima potrošača učestvuju u kreiranju zakonske regulative i pratećih propisa oslonjenih na iskustvo iz svakodnevne prakse i tako aktivno doprinesu daljem razvoju grane trgovine i slobodnog tržišta u Srbiji.

Sektor trgovine je organizovan u skladu sa Statutom Unije poslodavaca Srbije i važećim Pravilnikom o sektorskoj organizaciji , što podrazumeva:

  • Poštovanje svih važećih zakonskih propisa;
  • U duhu dobrih poslovnih običaja i poštujući moralna načela, Sektor trgovine predstavlja, unapređuje i štiti interese poslodavaca – članova Unije, proaktivno pomažući unapređenje njihovog poslovanja;
  • Poslovnu komunikaciju i delovanje kroz regularne zakonske institucije – sve stručne i nadležne službe Vlade Republike Srbije.

Uloga Sektora trgovine UPS

Uspostavljanjem Sektora trgovine UPS država dobija reprezentativnu organizaciju trgovinskih kompanija kao partnera sa punim potencijalom koji podrazumeva znanje, iskustvo iz prakse i dijaloga sa svim državnim i društvenim institucijama. Partnera koji svojim aktivnim doprinosom na stvaranju boljih uslova za poslovanje u oblasti trgovine može da pomogne i izvršnoj vlasti (kako sadašnjoj, tako i budućoj) da se, između ostalog, uvećaju budžetski prihodi i zaposlenost.

Trgovina predstavlja jednu od najznačajnijih delatnosti u Srbiji