[vc_row][vc_column][vc_btn title=”Pregled lobističkih aktivnosti” shape=”square” color=”default” size=”sm” i_icon_fontawesome=”fa fa-reply” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fposlodavci.rs%2Fpregled-lobistickih-aktivnosti%2F|||”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]Godina 2014.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_progress_bar values=”%5B%7B%22label%22%3A%22Re%C5%A1eno%22%2C%22value%22%3A%22100%22%2C%22color%22%3A%22bar_green%22%7D%5D”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][mk_icon_box icon=”mk-moon-bubble-notification-2″ title=”Problem” text_size=”19″ font_weight=”bold” icon_color=”” icon_circle_color=””][/mk_icon_box][vc_column_text]Kada je reč o poslovanju malih i srednjih preduzećia u Republici Srbiji, postojeći pravni okvir nije dovoljno podsticajan, jasan i pouzdan. Od njegovog unapređenja domaća privreda može dobiti mnogo, posebno u pogledu jačanja njene konkurentnosti.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][mk_icon_box icon=”mk-moon-bubble-right” title=”Aktivnosti” text_size=”19″ font_weight=”bold” icon_color=”” icon_circle_color=””][/mk_icon_box][vc_column_text]UPS je u više navrata inicirala donošenje Strategije razvoja MSP. Mere koje je u tom smislu Unija poslodavaca Srbije podržavala ticale su se usmeravanja rada nadležnih državnih organa i institucije kako bi se unapredilo stanje u ključnim oblastima za razvoj preduzetništva. Prilikom pisanja strategije težilo se njenom usklađivanju sa relevantnom politikom Evropske unije. Ona bi trebala da definiše jedinstvenu javnu politiku Vlade Srbije kako bi se ojačala mikro, mala i srednja preduzeća i preduzetništvo i unapredili kapaciteti ovog sektora da odgovori na pritisak konkurencije na zajedničkom tržištu Evropske unije.
Predložene mere su grupisane u okviru šest stubova Strategije:
- Unapređenje poslovnog okruženja
- Unapređenje pristupa izvorima finansiranja
- Kontinuirani razvoj ljudskih resursa
- Jačanje održivosti i konkurentnosti MSP
- Unapređenje pristupa novim tržištima i
- Razvoj i promocija preduzetničkog duha kao i podsticanje preduzetništva žena, mladih i socijalnog preduzetništva.
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][mk_icon_box icon=”mk-moon-bubble-check” title=”Ishod” text_size=”19″ font_weight=”bold” icon_color=”” icon_circle_color=””][/mk_icon_box][vc_column_text]Godine 2015. Vlada Republike Srbije usvojila je Strategiju za podršku razvoja malih i srednjih preduzeća, preduzetništva i konkurentnosti za period od 2015. do 2020, sa Akcionim planom, čiji su osnovni ciljevi povećanje broja privrednih subjekata, zaposlenosti i unapređenje poslovnih rezultata malih i srednjih preduzeća. Oba dokumenta pripremljena su uz pomoć Unije poslodavaca Srbije, a uključeni su bili i Privredna komora Srbije, Savet stranih investitora, NALED, Američka privredna komora, USAID i drugi.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]
No comment yet, add your voice below!