Povodom izuzetno aktuelne teme i velikog broja upita privrednika danas smo organizovali II info sesiju o primeni Zakona o arhivskoj građi i arhivskoj delatnosti i Uredbe o elektronskom arhiviranju, kombinujući ZOOM platfomu i pisustvo uživo u našim prostorijama.
Reč je o nastavku prethodnog okupljanja na istu temu, održanog u decembru prošle godine, i ceo događaj je fokusiran na razmatranje pitanja i pružanje adekvatnih odgovora na sve nedoumice vezane za primenu navedenih propisa.
Unija poslodavaca Srbije će nastaviti s posvećenim radom na informisanju i podršci privrednicima, te planira slične akcije i u budućnosti.
Info sesiji su pored velikog broja zainteresovanih poslodavaca prisustvovale predstavnice Ministarstva kulture Danijela Vanušić, v.d. pomoćnica ministra kulture za kulturno nasleđe i digitalizaciju, i Marija Milošević, samostalna savetnica, kao i viši savetnici Kancelarije za informacione tehnologije i elektronsku upravu Svetlana Jovanović i Vojkan Gligorijević.
Predstavnici Ministarstva kulture i Kancelarije za Informacione tehnologije i elektronsku upravu su pružili dragocene informacije o obavezama stvaralaca i imalaca arhivske građe i dokumentarnog materijala prema Zakonu o arhivskoj građi i arhivskoj delatnosti, uz detaljno razmatranje prateće Uredbe o elektronskom arhiviranju. Odgovarali su na pitanja u vezi sa definicijom arhivske građe, rokovima i vrstama čuvanja dokumenata, arhivskom knjigom, listom kategorija dokumentarnog materijala, postupkom obaveštavanja arhiva, pribavljanjem mišljenja, opštim aktima i odgovorima na sva postavljena pitanja.
No comment yet, add your voice below!