Predstavljen vodič o strategijama upravljanja rizicima kroz saradnju sa zaposlenima

U okviru projekta Nova normalnost uspešno je održana nacionalna radionica na kojoj je predstavljen Vodič o upravljanju rizicima u cilju očuvanja kontinuiteta poslovanja uz značajno učešće zaposlenih.

Preduzeća su se od početka pandemije našla u centru ekonomske neizvesnosti i bilo je potrebno identifikovati koji su rizici prepoznati kao najveći, kao i da li su poslodavci adekvatno pripremljeni na nove poslovne izazove. Koje aktivnosti su morale biti preduzete u cilju opstanka ali i konkurentnosti biznisa, koje poslovne strategije su se pokazale kao uspešne za dobrobit kompanije uz uključivanje njenih zaposlenih bile su neke od tema današnje radionice.

Uključivanje zaposlenih i njihovih predstavnika u pojedine segmente poslovanja, kroz procese informisanja i konsultovanja pokazalo se kao izuzetno korisno u cilju povećanja otpornosti preduzeća. To je rezultiralo inovativnim promenama i razvojem poslovanja što predstavlja uspešan model za trenutne, ali i buduće prepreke u poslovanju. Kao jedan od primera je naveden i rad od kuće, i značaj usvajanja inicijative Unije poslodavaca Srbije da se takva forma radnog odnosa detaljno reguliše kroz naše zakonodavstvo.

Zaključeno je da se strategije moraju stalno revidirati, da je neophodno u njihovu izradu uključiti zaposlene i njihove predstavnike koji poznaju proizvodne procese i organizaciju rada u kompanijama kako bi zajedno doneli najbolje odluke u cilju opstanka i razvoja konkurentnosti preduzeća.

Saradnja sa zaposlenima i njihovim predstavnicima je veoma važna jer je praksa pokazala da su uspešna komunikacija i međusobno uvažavanje ključ ekonomskog prosperiteta i zaštite interesa poslodavaca i zaposlenih.

Nacionalnu radionicu su organizovali Savez Samostalnih sindikata Srbije i Unija poslodavaca Srbije, uz finansijsku podršku Evropske unije.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *