Posmatrajući kojom brzinom tehnologija menja svet, dostupnost brojnim informacijama, koliko inovira procese, kako ubrzava proizvodnju, menja postojeća i utiče na nova radna mesta, postajemo svesni potrebe za stalnim unapređenjem postojećih znanja i veština.
Digitalizacija, odluke donete na osnovu podataka (HR analitika), stručna podrška i kontinuirani profesionalni razvoj neophodni su za dalje konkurentno poslovanje, uspešnije izvršavanje radnih zadataka i opšte poboljšanje načina rada. Stoga nam je izuzetno važna saradnja i poverenje koje nam je ukazao iConsult tim koji već više od 15 godina unapređuje poslovanje svojih klijenata kroz izradu savremenih sistema upravljanja zaposlenima, merenja učinka, kompetencija, platnih struktura, kao i obuka i razvoj zaposlenih.
Pored poslovanja na našem tržištu, iConsult je kroz svoju iManage/iReport platformu prisutan i na tržištima regiona, EU i Švajcarske. Segment rada sa inostranstvom čini preko 75% ukupne aktivnosti koju ostvaruju.
Njihov cilj je razvoj stabilnih i održivih sistema upravljanja zaposlenima (i merenja učinka) koje ne uključuju angažovanje internih resursa klijenta, a da istovremeno pružaju aktivnu podršku zaposlenima i menadžmentu.
Kako to funkcioniše? Implementiraju sisteme koji postavljaju minimalni standard upravljanja zaposlenima u kompaniji i daju menadžerima alate koji će im pomoći da efikasnije upravljanju njihovim domenom odgovornosti.
Sistemi koje izrađuju dolaze sa jasnim smernicama i obukom i po potrebi, sa savremenim softverskim alatima. Ipak, ono što je najveća vrednost njihovog rada je profesionalna podrška zaposlenima, menadžerima i rukovodstvu.
“Podrška je, apsolutno, srž našeg koncepta rada”
naglašava Ivan Marković, iConsult osnivač i CEO.
Podršku klijentima pružaju kolege koji zaista mogu da razumeju upravljanje i biznis procese. I to ne samo kroz njihove sisteme i softverske alate, već́ kroz direktnu komunikaciju sa menadžerima i vođama timova, pružajući im rešenja za svakodnevne situacije i izazove.
Ključne oblasti podrške menadžerima i HR timovima obuhvataju:
- Podršku rukovođenju zaposlenima
- Rešavanje problema u realnom vremenu
- Work-flow optimizaciju
- Pomoć menadžerima pri rešavanju svakodnevnih izazova
- Podršku u upravljanju performansama
- Pripremu specijalista za menadžerske pozicije
- Procene rada i preporuke za unapređenje na osnovu sistema kompetencija
- Predloge za razvoj procesa
- Asistenciju u strateškom planiranju razvoja zaposlenih
- Kompletnu podršku HR timovima u implementaciji i korišćenju sistema
Cela poenta je u pravim rešenjima kada su menadžmentu najpotrebnija. Na temelju preciznih podataka i opsežnog iskustva, podatke sagledavaju iz različitih uglova i znatno olakšavaju teške odluke izvršnih direktora i top menadžmenta.
Ključne oblasti podrške top menadžmentu obuhvataju:
- Sisteme upravljanja zaposlenima
- Praćenje izvršenja aktivnosti/zadataka
- Ranu identifikaciju slabih tačaka
- Data-driven (HR) podršku donošenju odluka
- Digitalizaciju procesa vezanih za ljudske resurse i upravljanje zaposlenima
- Nepristrano izveštavanje i analiza uzroka
- Razvoj ljudskih resursa i HR funkcije
- Organizaciona poboljšanja
- Upravljačke veštine i razvoj kapaciteta
- Poboljšanje upravljanja izveštajima
Kroz iManage platformu, iConsult poseduje i sopstvene sertifikovane sisteme za upravljanje firmom i zaposlenima, sisteme kontrole rada i upravljanje aktivnostima, sisteme izveštavanja, sistem za definisanje, kontrolu i automatsko izračunavanje zarada svakog zaposlenog na osnovu postignutih rezultata i učinka, skup sistema za procenu kompetencija zaposlenih i sistem za funkcionalnu administraciju ljudskih resursa.
O stručnosti i uspešnosti pristupa ovim temama govore brojne reference i utisci klijenata.
Pored sistema za upravljanje zaposlenima, edukacija je oblast na koju su posebno ponosni, jer je tako i nastala cela ideja o pružanju adekvatne podrške klijentima. Taj segment je formiran još 2004. godine, a od 2013. uključen u iConsult kao deo core business-a. Za to vreme organizovali su 880 uspešnih poslovnih edukacija iz raznih oblasti, kao i mnoštvo in-house seminara i obuka koji su uvek prilagođeni grupi koja ih prati.
Karakteristike iConsult edukacija jesu neposredan kontakt sa predavačem i mogućnost dobijanja odgovora na konkretna pitanja. Rad se zato odvija u malim grupama, obično od 5 do 7 polaznika, sa stručnim predavačima koji poseduju bogato praktično iskustvo.
Sa potrebom da se međusobno povezujemo i razmenjujemo svoja iskustva i pozitivne prakse, javlja se i želja za unapređenjem i podrškom u daljim zajedničkim aktivnostima. Kroz uzajamnu podršku radićemo na daljem kontinuiranom inoviranju privrednih aktivnosti, usavršavanju kadrova, boljem korišćenju ograničenih resursa kao i jačanju naučnih, stručnih i tehničkih delatnosti.
No comment yet, add your voice below!