Strateški dijalog i nova komunikacija u fokusu 30. sednice Izvršnog odbora

U četvrtak, 15. maja 2025. godine, održana je 30. sednica Izvršnog odbora, kojom je predsedavao Andreja Brkić, predsednik Izvršnog odbora. Sastanku su prisustvovali članovi Izvršnog odbora, predsednici sektora i rukovodstvo Unije,sa ciljem razmatranja tekućih aktivnosti i strateških pravaca daljeg razvoja organizacije.

Poseban fokus bio je na značaju socijalnog dijaloga u savremenom kontekstu, posebno u svetlu nedavno održane međunarodne konferencije „25 godina socijalnog dijaloga u Republici Srbiji“. Istaknuto je da je dijalog ključan mehanizam za donošenje održivih odluka koje su u interesu celokupnog društva, naročito u uslovima kompleksnih ekonomskih i političkih izazova.

Na sednici je predstavljena i strategija komunikacije Unije, koja ima za cilj jačanje ugleda i prepoznatljivosti Unije u poslovnoj i široj javnosti, intenzivniju saradnju sa medijima i proaktivno informisanje o aktivnostima organizacije. Naglašeno je da Unija želi da bude prepoznata kao konstruktivan i odgovoran partner u oblikovanju javnih politika, posebno onih koje se odnose na razvoj privrede i unapređenje poslovnog ambijenta.

Na sednici se diskutovalo i o nastavku aktivnosti u okviru inicijative za osnaživanje žena u biznisu, kao i o organizaciji tematskih događaja koji će doprineti većoj prepoznatljivosti uloge poslodavaca u društveno-ekonomskom dijalogu. Istaknuta je i potreba za jačanjem prisustva Unije na lokalnom nivou i intenziviranjem direktne komunikacije sa članstvom.

Unija poslodavaca Srbije ostaje posvećena svom cilju – unapređenju uslova poslovanja, zaštiti interesa poslodavaca i kreiranju moderne, konkurentne i odgovorne privrede Srbije. Kroz partnerstva sa Vladom, sindikatima, međunarodnim organizacijama i privrednim subjektima, Unija nastavlja da gradi stabilno okruženje za rad, investicije i održivi razvoj.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *