Srbija, kao zemlja u razvoju, mora svoje poslovno okruženje unapređivati u svim oblastima, kako bi se ekonomski i društveni napredak ostvario. Tradicionalni modeli rada koji su usmereni ka tradicionalnim industrijama koje se baziraju na fizičkim resursima postepeno se moraju unapređivati, a to se postiže inkluzijom savremenih modela razvoja kao i novih oblasti ekonomije, među kojima kreativne industrije, odnosno kreativna ekonomija mora da pruži jaku podršku celokupnom procesu.
Agencija Solving Communications EOOD sa sedištem u Bugarskoj i predstavništvom u Beogradu je pravi predstavnik ovog tipa industrije.
Agencija se bavi planiranjem događaja i marketing sadržaja, a poseduju i sopstvenu video-produkciju. Posluju od 2019. godine, međutim iako mladi, u agenciju i njeno poslovanje ugrađeni su dugogodišnje iskustvo i praksa vlasnika, Borisa Đurića, autora, producenta i novinara.
Stručni tim Solving Communications-a čine producenti različitih umetničkih i kvalifikacionih sposobnosti sa zajedničkim ciljem da na adekvatan način prilagode multimedijalne potrebe klijenta.
Za usluge video produkcije zaduženi su stručnjaci koji se vizuelnom umetnošću i specijalnim efektima bave već više od dve decenije. Takođe, obezbeđene su usluge kako pre-produkcije tako i post-produkcije. Značaj samog video formata govori i činjenica da je to danas najpopularniji medijski format. Važno je istaći da kompanije koje u svom poslovanju na bilo koji način koriste video, rastu 49% brže od kompanija koje ne koriste video.
Boris Đurić, autor, producent i novinar
Kroz inovativan pristup i vizuelno-scenski doživljaj Solving Commnications obezbeđuje oganizovanje svih tipova događaja. Kompletna rešenja se realizuju po principu ključ u ruke.
Osim gore pomenutih usluga Solving Commnications nudi i usluge PR-a, marketinga, grafičkog i web dizajna. Grafički dizajneri i animatori omogućavaju da ideje postanu stvarnost i na taj način dodatno pokrenu poslovanje klijenta. Kroz ponudu adekvatnih rešenja koja su prilagođena klijentovim potrebama omogućava se da biznis klijenta bude predstavljen na pravi način i u pravom svetlu.
Zajedničke aktivnosti Solving Communications agencije i Unije poslodavaca Srbije biće u skladu sa predviđanjima da će kreativna industrija nastaviti sa trendom rasta. Radiće se na stavaranju boljeg poslovnog i ekonomskog ambijenta, ostvarivanju ciljeva i međusobnoj podršci kao i povezivanju i jačanju međusektorskih veza, što je od posebnog značaja za ovaj tip industrije.
“Poštujemo korporacije i brendove, ali radimo sa ljudima” B. Đurić
No comment yet, add your voice below!