Sektoru trgovine Unije poslodavaca Srbiije se pridružio još jedan član sa specifičnom i raznovrsnom ponudom proizvoda. Kao kompanija koja se bavi distribucijom i marketingom čuvenih svetskih brendova, G3 Spirits grupa je jedan od vodećih predstavnika i distributera globalnih brendova alkoholnih pića u regionu. Za više od 20 godina uspešnog preduzetništva G3 Spirits je razvio i negovao kulturu sa duboko ustanovljenim vrednostima, koji vode njihov razvoj i tim u svakodnevnom poslu.
Uspešno vođenje pažljivo odabranog i dobro izbalansiranog portfolija u okviru efikasne organizacije omogućava im da ostanu jedna od vodećih kompanija u regionu. Težeći ka stalnom napretku, njihov cilj nije da postanu najveći, već da ostanu najbolji. Kako neprestana težnja ka kvalitetu nekada može, potpuno neočekivano, rezultirati pozitivno i u kvantitetu, govore podaci iz poslednjeg objavljenog izveštaja IWSR – globalnog vodećeg izvora informacija o tržištu alkoholnih pića. Taj dokument donosiocima odluka u najvećim svetskim kompanijama za piće pruža suštinske analize i uvid u tržište. Prema tom izvešaju, G3 Spirits u regionu Zapadnog Balkana postala je najveća distributerska kompanija u cenovnim segmentima Standard i Premium sa prodatih više od 3,8 miliona boca.
Jedinstvena kombinacija dobro poznatih brendova i ekspertiza predanih lokalnih timova, omogućuju ovoj kompaniji da uspešno posluje na odabranim tržištima, uvek primenjujući društveno – odgovornu praksu i standarde. U ponudi se mogu pronaći brendovi renomiranih svetskih brend grupacija Mast (Jagermeister), William Grant & Sons (Glenfiddich, Hendrick’s, Grants, Tullamore Dew, Sailor Jerry, Drambuie, Balvenie), Henkel-Freixenet (Henkell, Mionetto, Freixenet, Gorbatchow), Borco (Sierra, Old Pascas, Finsbury), Roust (Russian Standard), Thomas Henry, Bottega, Prime Spirits (Šamar) i drugi.
No comment yet, add your voice below!