Izvodi i potvrde iz Centralne evidencije stvarnih vlasnika se izdaju u formi elektronskog dokumenta odnosno u papirnoj formi za sve privredne subjekte koji imaju zakonsku obavezu da elektronski evidentiraju podatke o svojim stvarnim vlasnicima.
Izvod sadrži podatke o trenutnoj vlasničkoj strukturi registrovanog subjekta, a potvrda sadrži istorijske podatke o stvarnim vlasnicima registrovanog subjekta, ili podatke o fizičkom licu, da li je upisano ili je bilo upisano u evidenciji kao stvarni vlasnik registrovanog subjekta.
Korisnici će moći da izaberu način naručivanja, plaćanja i izdavanja dokumenta iz evidencije, u zavisnosti od svojih potreba, zahteva nadležnog organa i banaka sa kojima subjekt ulazi u poslovni odnos, zbog kojeg su podaci o vlasništvu i potrebni. Popunjeni obrazac zahteva za izdavanje izvoda i potvrde iz Centralne evidencije stvarnih vlasnika može se predati i lično na šalteru APR-a, ili poslati poštom.
Ovde možete pristupiti elektronskom zahtevu za izdavanje izvoda i potvrde koji se podnosi preko portala Agencije za privredne registre, odnosno sistema za centralizovano prijavljivanje korisnika APR.
Za podnošenje elektronskog zahteva potreban je nalog koji možete kreirati preteći sledeća uputstva.
No comment yet, add your voice below!