Udruženje e-Razvoj u saradnji sa agencijom Profy Multi Media, članicom Udruženja e-Razvoj, organizuje dvodnevni seminar sa radionicom na temu:
Rad u Google AdWords alatu na postavljanju kampanja na pretraživačkoj mreži – search
Nivo seminara: početni i napredni
Mesto održavanja: ZIRA Hotel, ul. Ruzveltova 35, Beograd, boardroom
Vreme održavanja: 15. i 16. septembar 2016, 09:30 – 16:15 h
Seminar/radionica je namenjen svima koji žele da upoznaju način plasiranja oglasa na Google pretraživačkoj mreži, (search mreži).
Cilj seminara/radionice je:
- da dobijete sistematizovane informacije
- da na licu mesta možete da pitate sve što vas zanima
- da odlučite da li ćete raditi sami ili obučavati nekog u okviru svoje firme ili angažovati stručnjaka/agenciju da radi taj posao
Nastavni program će obuhvatiti sledeća poglavlja:
- Kako funkcioniše Online oglašavanje na Google
- Šta su Google Adwords oglasi?
- Gde se prikazuju?
- Kako ih prepoznajemo?
- Koje su prednosti, a koje slabosti AdWords alat
- Otvaranje AdWords naloga (u koliko ga već nemate)
- Povezivanje AdWords naloga sa Google Analytics nalogom sajta koji želite da reklamirate Marketing plan
- Odabir proizvoda ili usluge koja se oglašava
- Postavljanje cilja kampanje
- Odabir ključnih reči korišćenjem alata za ispitivanje tržišta
- Definisanje parametara koji će se tokom kampanje pratiti.
Više informacija i način prijave pogledajte ovde
No comment yet, add your voice below!