TURISTIČKA AGENCIJA MAGELAN DOBITNIK PRIZNANJA ZA NAJBOLJU RECEPTIVNU AGENCIJU

Član Unije poslodavaca Srbije Turistička agencija Magelan je 25. aprila 2018. godine, svojoj bogatoj kolekciji priznanja dodala još jedno: Priznanje za najbolju receptivnu agenciju u izboru 99 najboljih koje je organizovala produkcija i tv emisija “Srbija koju volim” zajedno sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija, TO Srbije, TO Vojvodine, TO Beograda, Visokom turističkom školom strukovnih studija iz Beograda, PMF Univerziteta u Novom Sadu – Departman za geografiju, turizam i hotelijerstvo, Fakultetom za hotelijerstvo i turizam iz Vrnjačke banje (Univerzitet u Kragujevcu), Poslovnim udruženjem hotelsko ugostiteljske privrede Srbije (HORES), Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija (JUTA).

Turistička agencija Magelan je i jesenas nagrađena sa dva priznanja: Nagrada Novosadskog sajma za doprinos razvoju receptivnog turizma i platinastim priznanjem u okviru projekta “Ocena kvaliteta tursitičke ponude Grada Beograda” a koju su zajednički organizovali i sproveli Sekretarijat za privredu Grada Beograda, Privredna komora Beograda, Turistička organizacija Beograda, poslovno udruženje YUTA i HORES i Univerzitet Singidunum.

U prošloj godini realizovali su  polaske za 87 inostranih grupa i 120 redovnih i privatnih tura na kojima su bili i domaći i strani turisti. Sa ovim brojem polazaka Magelan je  agencija sa najviše realizovanih tura po Srbiji kao i agencija sa najviše realizovanih polazaka za redovne ture. Za dve ture: Đerdap sa krstarenjem (subotom) i Smederevo, Viminacium i Srebrno jezero (nedeljom) polasci se realizuju svakog vikenda. Veliki deo tih polazaka je i iz Novog Sada.

Svih ovih godina agencija koristi moderne tehnologije u svom poslovanju i razvija platformu za online rezervisanje izleta (www.SerbianAdventures.com) koji je na raspolaganju i svim drugim receptivnim agencijama. Cilj je da se na ovom sajtu nađu ponude svih turističkih destinacija u Srbiji i iz svih gradova u Srbiji kao i da se preko istog ostvari što veći broj rezervacija. Upravo usavršavajući ovaj sistem i primenjujući najnovije trendove u promociji i oglašavanju, Magelan je i postigao ovo značajne rezultate.

 

 

 

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *