“ŠTA IMA TU ZA MENE” NOVA GENERACIJA POTROŠAČA I LIDERA U VUCA SVETU – GENERACIJA (2021)

Sa posebnim zadovoljstvom Vam predstavljamo knjigu ” Šta ima tu za mene” koju je nakon više godina istraživanja priredila naš prijatelj, saradnica i član Unije poslodavaca Srbije, Tatjana Mamula.

Knjiga “Šta ima tu za mene” je posvećena kako studentima i naučnoj zajednici, tako i zaposlenima i poslovnoj zajednici. Danas je nemoguće ostvariti uspeh i trajanje jednog bez drugog (nauka i praksa stvaraju nova rešenja „ruku pod ruku“ ili tačnije umreženim neuronima različitih iskustava dobijaju se nove opcije za lakše rešavanje svakodnevnih izazova). Stoga knjiga ima za cilj da sagleda aspekte njihovih uloga kao potrošača, zaposlenih, roditelja, lidera i članova društvene zajednice.

Knjiga je rezultat petogodišnjeg istraživanja i analize ponašanja nove generacije kao studenata, roditelja, zaposlenih i lidera.

Novu generaciju čine generacija Y (GenY) i generacija Z (GenZ). Da bi ostali u koraku sa savremenim trendovima i neprestanim prilivom informacija, nova generacija je naučila da konstantno prati novine, da uči šta da koristi i na koji način da odvoji važno od nevažnog.

Ne čudi zato da za sebe kažu da su „šta tu ima za mene” generacija. Moguće je da ovo odgovor na pitanje zašto su im fleksibilnost i personalizovano učenja bitni, a konstantan rad na sebi predstavlja celoživotnu obavezu.

Kao digitalna generacija mogu da agilnije prigrle promene, imaju proaktivan odnos prema društvenoj zajednici i životnoj sredini primenjujući kolaboraciju i zajedničko stvaranje dodatnih vrednosti. Njihova uloga je sve vidljivija u firmama jer njihov doprinos jeste u kreiranju disraptivnih i inkrementalnih inovacija kao novih rešenja u sve kompleksnijem poslovanju.

„Za mene najveća vrednost ove izuzetne knjige je što, pored svoje globalne aktuelnosti, u isto vreme ravnopravno postavlja pitanja i daje istraživanjem potkrepljene odgovore na najaktuelnije teme na srpskom tržištu i time mogućava izuzetno koristan i važan uvid kojim obično veoma retko raspolažemo u realnom vremenu.”Miša Lukić, New Startegy

„Knjiga je posvećena studentima, naučnoj zajednici, menadžerima kompanija, zaposlenima i poslovnoj zajednici, a po svojoj temi, pedagoškoj dimenziji i filozofskom pristupu, namenjena je budućnosti.”Dr Radmila Janičić

„Knjiga koja mogućava korišćenje i primenu saznanja i u realnoj privredi, za proizvodno-distributivno orijentisane kompanije i profesionalce, ali i za kreatore ekonomskih politika i lidere u društvenoj zajednici.”Dr Ana B. Bovan


„Knjiga ima za cilj da nam otkrije ogroman razvojni potencijal (Y) generacije tzv. milenijalaca, kao i nadolazećeg izvora nove kreativnosti i stvaralaštva – Z generacije.”Dr Sanja Popović-Pantić

„Veoma značajan i zanimljiv deo teksta predstavljaju primeri, poput izjava blogera, slučajeva iz prakse i brojnih ilustracija.”Dr Galjina Ognjanov

Autor: Tatjana Mamula Nikolić, (ISBN: 978-86-89755-20-6, COBISS 36603145)

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *