Na jučerašnjoj sednici Skupštine Privredne komore Srbije na mesto predsednika ovog tela reizabran je Miloš Nenezić, generalni direktor Trayal korporacije i predsednik Unije poslodavaca Srbije i imenovan je novi Upravni odbor.
Skupština je izabrala 25 članova Upravnog odbora PKS u čijem su sastavu privrednici koji vode najznačajnije srpske kompanije i predstavljaju sve ključne segmente domaće ekonomije.
Novi četvorogodišnji mandat poveren je Branislavu Maloviću (Air Serbia), Draginji Đurić (Banca Intesa), Svetoslavu Atanasovu (Coca-Cola hbc Srbija), Veselinu Jevrosimoviću (Comtrade), Andreju Jovanoviću (Deka inženjering), Janu Vilemu Dokhejru (Delhaize Serbia), Milki Vojvodić (Delta Holding), Stanku Popoviću (Elixir group), Dijegu Veliniju (FCA Srbija), Nikosu Zoisu (Heineken Srbija), Ronaldu Zeligeru (Hemofarm), Zoranu Đorđeviću (JP Pošta Srbije), Dimitriju Knjeginjiću (Lafarge bfc), Tivadaru Bunfordu (Masterplast YU).
Članovi UO PKS su i Velimir Jovanović (Mlekara Šabac), Violeta Kovačević (Mercator S), Miodrag Kostić (MK group), Stefan Lazarević (NCR Beograd), Bojan Radun (Nectar), Kiril Tjurdenjev (NIS), Branko Milutinović (Nordeus), Jovanka Jovanović (Robert Bosch), Udo Ajhlinger (Simens), Vladimir Lučić (Telekom Srbija), Milan Grujić (ZF Serbia).
U članstvu UO su i potpredsednici PKS Nikola Petrović (EEG), Zoran Vujović, (TMF 2005), Mile Kocić (Yumis), Rade Ljubojević, (Sirogojno), Miroljub Aleksić (Alco group), Zoran Matijević (IM Matijević), Nebojša Šaranović (Kappa Star Limited).
Sastav Upravnog odbora odražava strateško opredeljenje PKS da predstavnici svih sektora privrede vode nacionalnu poslovnu asocijaciju, odlučuju o ključnim pravcima njene politike, kao i da svojim predlozima i inicijativama doprinose kreiranju propisa važnih za privredu, poboljšanju poslovne i investicione klime u Srbiji i razvoju ukupne domaće ekonomije.
Predsednik PKS Marko Čadež je rekao da se, nakon krizne 2020. godine, privreda Srbije vraća na teren ekspanzivnog rasta i da je u 2021. procenjena stopa rasta BDP 6% , a u 2022. 4,5 %.
Na sednici je predstavljena Strategija razvoja energetike Republike Srbije sa posebnim osvrtom na vodoničnu strategiju, a organizovana je i postavka domaćih proizvoda koji su nosioci žiga „Čuvarkuća“ u okviru projekta PKS „Stvarano u Srbiji“. Projekat je pokrenut pre godinu dana, a više od 700 proizvoda dobilo je ovaj žig kao potvrdu kvaliteta i domaćeg porekla.
No comment yet, add your voice below!